„Obrazki i słowa – programowanie języka. Rozumiem i mówię”.
Pomoc logopedyczna dedykowana dla logopedów, neurologopedów, pedagogów oraz rodziców stymulujących rozwój mowy u dzieci, a także dla terapeutów oraz opiekunów osób dorosłych (po uszkodzeniach Ośrodkowego Układu Nerwowego).
Cena zakupu pomocy logopedycznej „Obrazki i słowa – programowanie języka. Rozumiem i mówię” – 580 złplus koszty wysyłki w bezpiecznym opakowaniu 30 zł
(jedną przesyłką możemy wysłać do 2 pomocy logopedycznych, ze względu na ryzyko zniszczenia).
Poniżej znajduje się filmik prezentujący pomoc logopedyczną oraz parę słów od autorki oraz galeria zdjęć.
Zamówienie pomocy logopedycznej „Obrazki i słowa – programowanie języka. Rozumiem i mówię” – w przypadku zamówienia większej ilości sztuk, prosimy o informację w formularzu – [Uwagi]
Zapraszamy do zapoznania się z krótkim filmikiem prezentującym pomoc logopedyczną „Obrazki i słowa – programowanie języka. Rozumiem i mówię” ⬇️
,,Obrazki i słowa – programowanie języka. Rozumiem i mówię’’.
Pomoc ta powstała w celu umożliwienia komfortowej pracy z pacjentem logopedom, neurologopedom, pedagogom, ale również rodzicom/opiekunom. Jest to gotowy materiał do pracy, zarówno w zakresie stymulacji rozwoju komunikacji w pryzmacie sensomotorycznym (werbalnej, pozawerbalnej), jak i powrotu do funkcji komunikacji po jej utracie w przebiegu chorób, szczególnie uszkodzeń Ośrodkowego Układu Nerwowego.
Pomoc stymuluje rozumienie i kodowanie słownictwa, a co za tym idzie – pomaga w nabyciu funkcji języka, w tym uruchomieniu mowy.
Dodatkowo materiał jest również dedykowany do utrwalania i automatyzacji głosek, stymulowanych w procesie terapii logopedycznej.
Pracując nad materiałem, razem z zespołem logopedów / neurologopedów Logmed Poradnie Specjalistyczne, opieraliśmy się na wiedzy neurologicznej, logopedycznej, pedagogicznej oraz neuropsychologicznej. Wiedza o ośrodkach mowy, drogach kojarzeniowych, fizjologicznej ścieżce rozwoju komunikacji mownej, a także konieczności reorganizacji kory mownej po uszkodzeniach korowych, pozwoliła na stworzenie pomocy do stymulacji mowy oraz porozumiewania się w szerokim wachlarzu przypadków, takich jak:
profilaktyka rozwoju mowy u małego dziecka,
stymulacja w przebiegu występowania zaburzeń rozwoju mowy, w tym opóźnionego rozwoju mowy oraz zaburzeń w obrębie generowania głosek języka polskiego,
stymulacja rozwoju mowy w przebiegu zaburzeń korowych u dzieci – afazje, dysfazje, zaburzenia neurorozwojowe,
stymulacja odzyskiwania mowy po jej utracie w przebiegu chorób neurologicznych u dzieci i osób dorosłych.
Dodatkowo do pomocy dołączona jest pozycja książkowa, stanowiąca kompendium wiedzy na temat pracy z dziećmi w przebiegu zaburzeń rozwoju mowy, a także opisująca podstawowe wytyczne oraz przykłady pracy z wykorzystaniem materiału w niej zawartego – format A4, 46 stron.
Składowe pomocy logopedycznej „Obrazki i słowa – programowanie języka. Rozumiem i mówię”:
a) 94 plansze tematyczne
rzeczownikowe
czasownikowe
przymiotnikowe
b) 112 plansz głoskowych
poszczególne głoski
różnicowanie głosek
c) 5 plansz badanie – badanie / stymulacja słuchu fonologicznego
d) 95 plansz z etykietami wyrazowymi, odpowiadającymi kategoriom obrazkowym
Podsumowując:
Pomoc logopedyczna „Obrazki i słowa – programowanie języka. Rozumiem i mówię” zawiera
-1243 obrazki na 211 planszach
-1243 etykiety wyrazowe – na 95 planszach
🔥Ponieważ pomoc obejmuje ponad 300 plansz A4 – przekazujemy kilka wskazówek :
✅pomoc jest uniwersalna – obejmuje materiały do pracy zarówno, w zakresie programowania języka, jak i do korekcji, utrwalania głosek, w tym różnicowania i stymulacji w obrębie słuchu fonologicznego
✅metodyka programowania języka oraz wykaz plansz – zawarte są w dołączonej do pomocy książce „Kompendium wiedzy na temat pracy z dziećmi w przebiegu zaburzeń rozwoju mowy”, autorstwa neurologopedki Sabiny Szober
✅karty są zadrukowane jednostronnie i celowo są nienumerowane – każdy napis na grafice odwraca uwagę dziecka od obrazu. Kategorie grafik są jasno podzielone: tematyczne (rzeczowniki, czynności, przymiotniki), głoskowe
✅etykiety – odpowiadają dokładnie grafikom obrazkowym
✅niezwykle istotne jest poukładanie kart zgodnie z własnymi potrzebami i możliwościami gabinetowymi, czy domowymi – np. w segregatorach, tak, aby była łatwa dostępność do danej planszy. Segregatory, w razie potrzeby, łatwo schowamy do zamykanej szafy.
✖️Pomoc nie zawiera segregatorów
Serdecznie zapraszam do zakupu tego narzędzia logopedycznego, które pomoże Państwu w stymulacji mowy w pryzmacie sensomotorycznym.
GALERIA
Obrazki i słowa – programowanie języka. Rozumiem i mówię. Wymiarowanie.
Obrazki i słowa – programowanie języka. Rozumiem i mówię.
Obrazki i słowa – programowanie języka. Rozumiem i mówię.
Obrazki i słowa – programowanie języka. Rozumiem i mówię. Przykład plansz – osoby.
Obrazki i słowa – programowanie języka. Rozumiem i mówię. Przykład plansz – rzeczowniki.
Obrazki i słowa – programowanie języka. Rozumiem i mówię. Przykład plansz – czasowniki.
Obrazki i słowa – programowanie języka. Rozumiem i mówię. Przykład plansz – pomieszczenia, budynki.
Obrazki i słowa – programowanie języka. Rozumiem i mówię. Przykład plansz tematycznych – przymiotniki.
Obrazki i słowa – programowanie języka. Rozumiem i mówię. Przykład plansz głoskowych,
Obrazki i słowa – programowanie języka. Rozumiem i mówię. Przykłady utrwalania głosek – różnicowanie, słuch fonologiczny.
Obrazki i słowa – programowanie języka. Rozumiem i mówię. Przykłady etykiet.
„Kompendium wiedzy na temat pracy z dziećmi w przebiegu zaburzeń rozwoju mowy”.
„Kompendium wiedzy na temat pracy z dziećmi w przebiegu zaburzeń rozwoju mowy”.
„Kompendium wiedzy na temat pracy z dziećmi w przebiegu zaburzeń rozwoju mowy.”
„Kompendium wiedzy na temat pracy z dziećmi w przebiegu zaburzeń rozwoju mowy”..
„Kompendium wiedzy na temat pracy z dziećmi w przebiegu zaburzeń rozwoju mowy”.