Sklep

„Obrazki i słowa – programowanie języka. Rozumiem i mówię”. 

Pomoc logopedyczna dedykowana dla logopedów, neurologopedów, pedagogów oraz rodziców stymulujących rozwój mowy u dzieci, a także dla terapeutów oraz opiekunów osób dorosłych (po uszkodzeniach Ośrodkowego Układu Nerwowego).

Cena zakupu pomocy logopedycznej „Obrazki i słowa – programowanie języka. Rozumiem i mówię” – 580 zł plus koszty wysyłki w bezpiecznym opakowaniu 30 zł

(jedną przesyłką możemy wysłać do 2 pomocy logopedycznych, ze względu na ryzyko zniszczenia).

Poniżej znajduje się filmik prezentujący pomoc logopedyczną oraz parę słów od autorki oraz galeria zdjęć.

    Złóż zamówienie na pomoc logopedyczną Obrazki i słowa - programowanie języka. Rozumiem i mówię

    Sposób dostawy: *

    Numer paczkomatu znajdziesz na stronie InPost - Znajdź paczkomat

    Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

     Zapraszamy do zapoznania się z krótkim filmikiem prezentującym pomoc logopedyczną „Obrazki i słowa – programowanie języka. Rozumiem i mówię” ⬇️

    📽️Obrazki i słowa – programowanie języka. Rozumiem i mówię – prezentacja pomocy.  ⬅️

    Parę słów od autorki:

    ,,Obrazki i słowa – programowanie języka. Rozumiem i mówię’’.

    Pomoc ta powstała w celu umożliwienia komfortowej pracy z pacjentem logopedom, neurologopedom, pedagogom, ale również rodzicom/opiekunom. Jest to gotowy materiał do pracy, zarówno w zakresie stymulacji rozwoju komunikacji w pryzmacie sensomotorycznym (werbalnej, pozawerbalnej), jak i powrotu do funkcji komunikacji po jej utracie w przebiegu chorób, szczególnie uszkodzeń Ośrodkowego Układu Nerwowego.

    • Pomoc stymuluje rozumienie i kodowanie słownictwa, a co za tym idzie – pomaga w nabyciu funkcji języka, w tym uruchomieniu mowy.
    • Dodatkowo materiał jest również dedykowany do utrwalania i automatyzacji głosek, stymulowanych w procesie terapii logopedycznej.

    Pracując nad materiałem, razem z zespołem logopedów / neurologopedów  Logmed Poradnie Specjalistyczne, opieraliśmy się na wiedzy neurologicznej, logopedycznej, pedagogicznej oraz neuropsychologicznej. Wiedza o ośrodkach mowy, drogach kojarzeniowych, fizjologicznej ścieżce rozwoju komunikacji mownej, a także konieczności reorganizacji kory mownej po uszkodzeniach korowych, pozwoliła na stworzenie pomocy do stymulacji mowy oraz porozumiewania się w szerokim wachlarzu przypadków, takich jak:

    • profilaktyka rozwoju mowy u małego dziecka,
    • stymulacja w przebiegu występowania zaburzeń rozwoju mowy, w tym opóźnionego rozwoju mowy oraz zaburzeń w obrębie generowania głosek języka polskiego,
    • stymulacja rozwoju mowy w przebiegu zaburzeń korowych u dzieci – afazje, dysfazje, zaburzenia neurorozwojowe,
    • stymulacja odzyskiwania mowy po jej utracie w przebiegu chorób neurologicznych
      u dzieci i osób dorosłych.

    Składowe pomocy logopedycznej „Obrazki i słowa – programowanie języka. Rozumiem i mówię”:

    a) 94 plansze tematyczne

    • rzeczownikowe
    • czasownikowe
    • przymiotnikowe

    b) 112 plansz głoskowych

    • poszczególne głoski
    • różnicowanie głosek

    c) 5 plansz badanie – badanie / stymulacja słuchu fonologicznego

    d) 95 plansz z etykietami wyrazowymi, odpowiadającymi kategoriom obrazkowym

    Podsumowując:

    Pomoc logopedyczna „Obrazki i słowa – programowanie języka. Rozumiem i mówię” zawiera

    -1243 obrazki na 211 planszach

    -1243 etykiety wyrazowe – na 95 planszach

    🔥Ponieważ pomoc obejmuje ponad 300 plansz A4 – przekazujemy kilka wskazówek :

    ✅pomoc jest uniwersalna – obejmuje materiały do pracy zarówno, w zakresie programowania języka, jak i do korekcji, utrwalania głosek, w tym różnicowania i stymulacji w obrębie słuchu fonologicznego

    ✅metodyka programowania języka oraz wykaz plansz – zawarte są w dołączonej do pomocy książce „Kompendium wiedzy na temat pracy z dziećmi w przebiegu zaburzeń rozwoju mowy”, autorstwa neurologopedki Sabiny Szober

    ✅karty są zadrukowane jednostronnie i celowo są nienumerowane – każdy napis na grafice odwraca uwagę dziecka od obrazu. Kategorie grafik są jasno podzielone: tematyczne (rzeczowniki, czynności, przymiotniki), głoskowe

    ✅etykiety – odpowiadają dokładnie grafikom obrazkowym

    ✅niezwykle istotne jest poukładanie kart zgodnie z własnymi potrzebami i możliwościami gabinetowymi, czy domowymi – np. w segregatorach, tak, aby była łatwa dostępność do danej planszy. Segregatory, w razie potrzeby, łatwo schowamy do zamykanej szafy.

    ✖️Pomoc nie zawiera segregatorów

    Pomoce logopedyczne, pomoce logopedyczne online Logmed Poradnie specjalistyczne – logopedia, neurologopedia