REGULAMIN 16.03.2024 ARTYKULACJA

REGULAMIN SZKOLENIA

  1. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest wysłanie maila zgłoszeniowego zawierającego podstawowe dane uczestnika szkolenia (imię i nazwisko, data urodzenia, adres zamieszkania z kodem pocztowym, numer telefonu kontaktowego oraz opcjonalnie dane do wystawienia faktury) na adres: szkolenia@logmedporadnie.pl oraz wpłacenie opłaty rezerwacyjnej w wysokości 100zł.

  2. Faktury są wystawiane w miesiącu, w którym odbędzie się szkolenie, po zgłoszeniu w dniu zapisu informacji o potrzebie uzyskania faktury.

  3. Wpłaty opłaty rezerwacyjnej w kwocie 100 zł należy dokonać do 10 dnia od momentu zapisu na szkolenie na konto bankowe nr 50 1160 2202 0000 0003 4005 5520. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 04.03.2024 r.

  4. Numer konta, na które należy dokonać wpłaty opłaty rezerwacyjnej zostanie podany także w mailu potwierdzającym przyjęcie maila zgłoszeniowego.

  5. Brak uiszczenia wspomnianej wyżej kwoty w wyznaczonym terminie skutkuje automatycznym anulowaniem zgłoszenia.

  6. Całkowity koszt szkolenia wynosi 300 zł.

  7. Cena szkolenia obejmuje uczestnictwo w szkoleniu, materiały, zaświadczenia udziału w szkoleniu w formie elektronicznej.

  8. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu, jest włączenie kamery. Uczestnik który nie zastosuje się do przestrzegania regulaminu szkolenia, zostanie wykluczony ze szkolenia bez możliwości zwrotu wniesionej opłaty. Wyłączenie kamery przez uczestnika szkolenia, w uzasadnionych przypadkach, powinno zostać zgłoszone szkoleniowcowi i nie powinno trwać dłużej niż 15 minut.

  9. Bezwzględnie zabrania się utrwalania szkolenia na wszelkich nośnikach.

  10. Dodatkowo, ze względu na wykorzystywanie w trakcie szkolenia filmów, z udziałem naszych pacjentów, nagrywanych podczas terapii prowadzonych w naszym ośrodku, warunkiem koniecznym do udziału w szkoleniu jest podpisanie oświadczenia o zobowiązaniu do nierejestrowania w jakiejkolwiek formie treści audiowizualnych szkolenia. Mając na uwadze dobro naszych pacjentów, którzy wyrazili zgodę na wykorzystanie ich wizerunku jedynie w celach szkoleniowych przez neurologopedkę Sabinę Szober, mamy nadzieję, że nasz wymóg spotka się z Państwa zrozumieniem.  Oświadczenie będzie dołączone do maila zgłoszeniowego. Wystarczy dokument wydrukować, bądź przepisać – podpisać czytelnie, lub podpisać elektronicznie (ePUAP) zrobić skan /zdjęcie i odesłać razem z potwierdzeniem udziału w szkoleniu. Bardzo dziękujemy za zrozumienie
  11. Materiały szkoleniowe nie mogą być bez zgody autora powielane, dystrybuowane i wykorzystywane w części lub całości w jakiejkolwiek formie, poza własną praktyką osoby szkolonej.

REZYGNACJA ZE SZKOLENIA PRZEZ UCZESTNIKA

  1. O rezygnacji udziału w szkoleniu należy poinformować drogą mailową (ew. dodatkowo prosimy o informację telefoniczną).

  2. W przypadku rezygnacji ze szkolenia później niż na 7 dni roboczych przed szkoleniem opłata za szkolenie nie podlega zwrotowi.

  3. W przypadku rezygnacji ze szkolenia wcześniej niż na 7 dni roboczych przed szkoleniem uczestnik może wnioskować o przeniesienie całości wpłaconej kwoty na inny termin szkolenia lub o zwrot wpłaconej kwoty pomniejszonej o kwotę opłaty rezerwacyjnej.
  4. Osoba, która nie weźmie udziału w szkoleniu pomimo wniesionych opłat – nie otrzyma również materiałów szkoleniowych, jak i zaświadczenia o udziale w szkoleniu.

  5. W uzasadnionych przypadkach, osoba która nie mogła wziąć udziału w szkoleniu z przyczyn losowych, będzie mogła bez wnoszenia dodatkowej opłaty wziąć udział w kolejnej edycji szkolenia (lub zamienić na udział w szkoleniu o innej tematyce w tej samej cenie).

ODWOŁYWANIE SZKOLENIA LUB ZMIANA TERMINU SZKOLENIA

  1. W wyniku zdarzeń losowych szkolenie może zostać odwołane przez organizatora lub zmianie może ulec termin szkolenia.

  2. W sytuacji zmiany terminu szkolenia uczestnik ma prawo zrezygnować z udziału w szkoleniu, a organizator szkolenia zwraca całkowitą kwotę wpłaconą przez uczestnika. Zwrot należnej kwoty nastąpi w ciągu 5 dni od podania zmiany terminu szkolenia.

SPRAWY ORGANIZACYJNO – INFORMACYJNE

  1. O wszelkich kwestiach organizacyjnych organizator będzie informował poszczególnych uczestników droga mailową lub telefonicznie.

  2. Organizatorem i administratorem danych podanych w formularzu jest firma:

    LOGMED Poradnie Specjalistyczne Sp. z o.o. z siedzibą w 32-600 Oświęcim, ul. Maksymiliana Kolbego 8., NIP: 5492449210, REGON: 368838086, KRS: 0000705788.

Nadzór nad przetwarzaniem i ochroną danych sprawuje LOGMED Poradnie Specjalistyczne
Sp. z o.o., z którą można się kontaktować za pomocą poczty elektronicznej pod adresem: szkolenia@logmedporadnie.pl. Podane danych i wysłanie formularza jest równoznaczne
z wyrażeniem zgody na kontakt telefoniczny/mailowy w celu zarejestrowania uczestnika na wybrane szkolenie organizowane przez LOGMED Poradnie Specjalistyczne Sp. z o.o. zgodnie
z art. 6 ust. 1 lit. a. ogólnego Rozporządzenia o Ochronie danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO), następnie dane osobowe mogą być przetwarzane w celu zawarcia i realizacji umowy, zgodnie z art.6 ust.1 lit. b. RODO. Odbiorcami danych jest Firma LOGMED Poradnie Specjalistyczne Sp. z o.o. oraz podmiot, którym LOGMED Poradnie Specjalistyczne Sp. z o.o. może powierzyć działania wynikające z realizacji w/w celów. Na postawie umowy powierzenia przetwarzania dane osobowe nie będą przekazywane dalej i będą przechowywane do czasu wycofania zgody lub momentu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy. Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych, w tym uzyskania ich kopii oraz prawo do sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody, a ponadto prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, iż przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO.