REGULAMIN WARSZTATÓW
- Warunkiem uczestnictwa w warsztatach jest wysłanie maila zgłoszeniowego zawierającego podstawowe dane uczestnika szkolenia (imię i nazwisko, data urodzenia, adres zamieszkania z kodem pocztowym, numer telefonu kontaktowego oraz opcjonalnie dane do wystawienia faktury) na adres: szkolenia@logmedporadnie.ploraz wpłacenie opłaty rezerwacyjnej w wysokości 200zł.
- Faktury są wystawiane w miesiącu, w którym odbędzie się szkolenie, po zgłoszeniu w dniu zapisu informacji o potrzebie uzyskania faktury.
- Wpłaty opłaty rezerwacyjnej w kwocie 200 zł należy dokonać do 10 dnia od momentu zapisu na szkolenie na konto bankowe nr 50 1160 2202 0000 0003 4005 5520. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 28.04.2025r.
- Numer konta, na które należy dokonać wpłaty opłaty rezerwacyjnej zostanie podany także w mailu potwierdzającym przyjęcie maila zgłoszeniowego.
- Całkowity koszt szkolenia wynosi 650 zł.
- Cena szkolenia obejmuje uczestnictwo w szkoleniu, materiały, zaświadczenia udziału w szkoleniu w formie papierowej – dyplom.
- Bezwzględnie zabrania się utrwalania szkolenia na wszelkich nośnikach.
- Materiały szkoleniowe nie mogą być bez zgody autora powielane, dystrybuowane i wykorzystywane w części lub całości w jakiejkolwiek formie, poza własną praktyką osoby szkolonej.
REZYGNACJA ZE SZKOLENIA PRZEZ UCZESTNIKA
- O rezygnacji udziału w szkoleniu należy poinformować drogą mailową (ew. dodatkowo prosimy o informację telefoniczną).
- W przypadku rezygnacji ze szkolenia później niż na 10 dni roboczych przed szkoleniem opłata za szkolenie nie podlega zwrotowi.
- W przypadku rezygnacji ze szkolenia wcześniej niż na 7 dni roboczych przed szkoleniem uczestnik może wnioskować o przeniesienie całości wpłaconej kwoty na inny termin szkolenia lub o zwrot wpłaconej kwoty pomniejszonej o kwotę opłaty rezerwacyjnej.
- Osoba, która nie weźmie udziału w szkoleniu pomimo wniesionych opłat – nie otrzyma również materiałów szkoleniowych, jak i zaświadczenia o udziale w szkoleniu.
- W uzasadnionych przypadkach, osoba która nie mogła wziąć udziału w szkoleniu z przyczyn losowych, będzie mogła bez wnoszenia dodatkowej opłaty wziąć udział w kolejnej edycji szkolenia (lub zamienić na udział w szkoleniu o innej tematyce w tej samej cenie).
ODWOŁYWANIE SZKOLENIA LUB ZMIANA TERMINU SZKOLENIA
- W wyniku zdarzeń losowych szkolenie może zostać odwołane przez organizatora lub zmianie może ulec termin szkolenia.
- W sytuacji zmiany terminu szkolenia uczestnik ma prawo zrezygnować z udziału w szkoleniu, a organizator szkolenia zwraca całkowitą kwotę wpłaconą przez uczestnika. Zwrot należnej kwoty nastąpi w ciągu 5 dni od podania zmiany terminu szkolenia.
SPRAWY ORGANIZACYJNO – INFORMACYJNE
- O wszelkich kwestiach organizacyjnych organizator będzie informował poszczególnych uczestników droga mailową lub telefonicznie.
- Organizatorem i administratorem danych podanych w formularzu jest firma:
LOGMED Poradnie Specjalistyczne Sp. z o.o. z siedzibą w 32-600 Oświęcim, ul. Maksymiliana Kolbego 8., NIP: 5492449210, REGON: 368838086, KRS: 0000705788.
Nadzór nad przetwarzaniem i ochroną danych sprawuje LOGMED Poradnie Specjalistyczne
Sp. z o.o., z którą można się kontaktować za pomocą poczty elektronicznej pod adresem: szkolenia@logmedporadnie.pl. Podane danych i wysłanie formularza jest równoznaczne
z wyrażeniem zgody na kontakt telefoniczny/mailowy w celu zarejestrowania uczestnika na wybrane szkolenie organizowane przez LOGMED Poradnie Specjalistyczne Sp. z o.o. zgodnie
z art. 6 ust. 1 lit. a. ogólnego Rozporządzenia o Ochronie danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO), następnie dane osobowe mogą być przetwarzane w celu zawarcia i realizacji umowy, zgodnie z art.6 ust.1 lit. b. RODO. Odbiorcami danych jest Firma LOGMED Poradnie Specjalistyczne Sp. z o.o. oraz podmiot, którym LOGMED Poradnie Specjalistyczne Sp. z o.o. może powierzyć działania wynikające z realizacji w/w celów. Na postawie umowy powierzenia przetwarzania dane osobowe nie będą przekazywane dalej i będą przechowywane do czasu wycofania zgody lub momentu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy. Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych, w tym uzyskania ich kopii oraz prawo do sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody, a ponadto prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, iż przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO.