SZKOLENIE LOGOPEDYCZNE ONLINE – ”MAŁE DZIECKO (0-3)”
Ponad siedem godzin kolejnej edycji szkolenia ”MAŁE DZIECKO (0-3)” przeszło już do historii. Mamy nadzieję, że nabyta wiedza przyda się naszym Słuchaczom w codziennej pracy z maluchami.
Jeszcze raz dziękujemy Uczestnikom i Wykładowcy.
Jesteśmy przekonani, że spotkamy się z naszymi Uczestnikami w czasie kolejnych szkoleń oraz warsztatów praktycznych. Zapraszamy serdecznie także nowe osoby.
Najbliższe szkolenie logopedyczne online: ”DZIECKO STARSZE (3 – 6 i starsze) – OCENA ROZWOJU MOWY, KOREKCJA ZABURZEŃ MOWY”, które odbędzie się 10.10.2020., sobota, w godzinach 9.00 – 16.00. – pełny plan szkolenia oraz arkusz zgłoszeniowy dostępny jest na naszej stronie internetowej – https://logmedporadnie.pl/szkolenia-logopedyczne-neurologopedyczne/DZIECKO STARSZE
Zapraszamy.
A teraz pozostaje nam pogratulować nowo nabytej wiedzy i rozesłać zaświadczenia uczestnictwa w szkoleniu logopedycznym online: ”MAŁE DZIECKO (0-3). Ocena rozwoju mowy. Stymulacja rozwoju mowy w pryzmacie sensomotorycznym. Rozumienie, napięcie mięśniowe, mowa.”
Zespół LOGMED Poradnie Specjalistyczne.
Zapisy na szkolenia:
Arkusz zgłoszeniowy – https://logmedporadnie.pl/szkolenia-logopedyczne-neurologopedyczne/
E-mail: szkolenia@logmedporadnie.pl
Logmed Poradnie Specjalistyczne sp. z o.o.
nr telefonu: 607 230 876
nr telefonu: 536 532 588
SZKOLENIE LOGOPEDYCZNE ONLINE – BLOK I
MAŁE DZIECKO (0 – 3)
Ocena rozwoju mowy.
Stymulacja rozwoju mowy w pryzmacie sensomotorycznym.
Rozumienie, napięcie mięśniowe, mowa.
26.09.2020, sobota, godz. 9.00 – 16.00
Prowadząca: Neurologopeda
Koszt szkolenia – 300 zł
Szkolenie obejmować będzie ocenę rozwoju mowy małego dziecka oraz stymulację rozwoju mowy w pryzmacie rozumienia i nadawania mowy, z uwzględnieniem napięcia mięśniowego artykulatorów i mięśni mimicznych twarzy – od 0 do 3 roku życia
Zapisy
Formularz kontaktowy
E-mail: szkolenia@logmedporadnie.pl
Logmed Poradnie Specjalistyczne sp. z o.o.
nr telefonu: 607 230 876
nr telefonu: 536 532 588
Uczestnicy otrzymują zaświadczenie o ukończeniu szkolenia online.
Zagadnienia teoretyczne podparte są w przebiegu szkolenia krótkimi filmikami dotyczącymi wykorzystania wiedzy teoretycznej w praktyce. Dodatkowo wykładowca pokazuje ćwiczenia na sobie. Są również przedstawiane ćwiczenia w postaci dokumentacji zdjęciowej.
Szkolenie obejmuje 7 godzin zegarowych, podzielonych na 9 bloków dydaktycznych/wykładowych
– 45 minutowych oraz jeden blok 45 minutowy – przeznaczony na pytania uczestników
Plan szkolenia:
I.Anatomia i patofizjologia – co potrzebujesz widzieć, żeby dziecko z zaburzeniami komunikacji dobrze zdiagnozować i następnie zaplanować celowany na zdiagnozowane zaburzenia proces.
1.Mózg
2.Układ mięśniowy
II.Diagnoza
1.Wywiad okołoporodowy – przebieg okresu okołoporodowego
2.Skutki nieprawidłowego przebiegu okresu okołoporodowego
3.Wywiad wczesnodziecięcy
4.Ocena rozwoju senso-motorycznego struktur mownych dziecka na dzień badania – ocena musi uwzględniać wg wiek rozwojowy dziecka.
5.Ocena artykulatorów, mięśni mimicznych twarzy, mięśni żuchwowych oraz odruchu połykania
III.Terapia zaburzeń rozwoju małego dziecka w pryzmacie komunikacji
1.Sensoryka
2.Usprawnianie artykulatorów, mięśni mimicznych twarzy oraz mięśni żuchwowych
A.Niemowlęta
-
B.Dzieci 1-3 roku życia
-
masaż mięśni mimicznych twarzy i warg
-
ćwiczenia języka
-
masaż mięśni mimicznych twarzy i warg
-
masaż języka
-
usprawnianie języka po podcięciu wędzidełka podjęzykowego
-
usprawnianie mięśniowe w przebiegu rozszczepów podniebienia
3.Stymulacja nadawania mowy
-
0 – 1 r.ż
-
1 – 2 r.ż
-
2 – 3 r.ż
4.Motoryka poza schematami
-
co jeżeli dziecko przeskakuje etapy rozwojowe głosek
-
wady zgryzu i trudności, których możemy się spodziewać w generowaniu głosek przez małe dziecko
-
krótkie wędzidełko językowe i trudności korekcji głosek.
-
korekcja głosek po podcięciu wędzidełka podjęzykowego
-
rozszczepy podniebienia, a proces spożywania pokarmów oraz rozwój mowy małego dziecka
5.Stymulacja izolowanego O.R.M. – pomiędzy drugim a trzecim rokiem życia – w pryzmacie senso-motorycznym
Szkolenie obejmuje 7 godzin zegarowych, podzielonych na 9 bloków dydaktycznych/wykładowych – 45 minutowych oraz jeden blok 45 minutowy – przeznaczony na pytania uczestników.